«Для реформування необхідна чесна розмова з суспільством»

Грейда Василь Васильович
22.12.2010
Шановний Вікторе Михайловичу!
Цікавить Ваша думка щодо введення пені на заборгованість по сплаті комунальних послуг. Чи зможе це допомогти у вирішенні проблеми, адже при таких мізерних ставках пені, що пропонуються (я чув про цифру 0,01% за день від суми прострочки)? І взагалі, яким чином можна змусити споживачів сплачувати вчасно в сучасних умовах, при тому, що невчасно в багатьох випадках сплачують забезпечені люди...

Віктор Пинзеник: Рішення стосовно пені правильне. І ставка 0,01% за день немала. Це 3% в місяць. Стосовно гарантій оплати споживання є хороші варіанти. Наприклад, аналог телефонної картки на мобільнику. Є гроші на картці - можете розмовляти. Тільки вставляється цей аналог не в телефон, а в лічильник. За відсутності грошей - подача автоматично припиняється. Подібний досвід у світі є.

Останні коментарі:
Новий коментар
Ваше Ім'я:*
Тема:*
Коментар:*
CAPTCHA
Введіть слово з малюнка *:
* - обов'язкові поля

Звернення громадян
П.І.Б*
Текст звернення*
E-Mail*
CAPTCHA
Введіть слово з малюнку*: