«З фальшивими грішми багатшим не станеш»

Левченко Наталія Василівна
14.12.2010
Вікторе Михайловичу!
Питання стосовно спецрежиму ПДВ для виробників с\г продукції. У відповідності до нового ПК, на засадах якого буде сконструйовано бюджет-2011, ПДВ, що його раніше переробники м"яса та молока повертали аграріям, натомість буде спочатку акумулюватися в спецфонді держбюджету, а вже звідтам, на покоровній основі, буцім-то розподілятиметься поміж виробниками. Здавалося б, успішний шлюб економічної теорії та фіскальної практики. Однак запитання: хіба не існує у специфічних українських умовах загроза того, що ці субсидії розподілятимуться серед отримувачів за волею чиновника, в той час як теперішня схема, хоча і недостатньо прозора, таки забезпечує надходження цієї непрямої дотації саме тому виробнику, який має на неї право?

Віктор Пинзеник: Шановна Наталіє Василівно! Ризики, про які Ви говорите, можуть бути. Але і в чинному механізмі є проблеми. ПДВ для додатцій виникають, коли отримано при реалізації ПДВ більше, ніж сплачено за сировину, матеріали тощо. Але це значення могло бути і від'ємним. Наприклад, м'ясокомбінат проводить модернізацію чи реконструкцію, закуповуючи нове обладнання (великі сплати ПДВ). Інакше кажучи, діючий ще сьогодні механізм стримує інвестиції в аграрний комплекс. Від'ємне значення ПДВ могло формуватися і свідомо. Офшорних законодавчих схем було достатньо і в старому податковому законодавстві і в новому вистачає. Тому в кожному випадку розмір дотацій був різний або їх могло не бути взагалі. Механізм однакових доплат за певними критеріями є більш справедливим.

Останні коментарі:
Новий коментар
Ваше Ім'я:*
Тема:*
Коментар:*
CAPTCHA
Введіть слово з малюнка *:
* - обов'язкові поля

Звернення громадян
П.І.Б*
Текст звернення*
E-Mail*
CAPTCHA
Введіть слово з малюнку*: