«Світова криза – унікальний шанс для здійснення реформ»

Створення газотранспортного консорціуму за участю продавців і покупців газу суперечить логіці економічних інтересів
04.03.2010
Таку думку він обгрунтовує тим, що інтереси продавців та покупців блакитного палива діаметрально протилежні інтересам транзитера. Постачальники і покупці газу реалізують свій економічний інтерес через ціну. І тільки транзитна компанія реалізує його через ціну транзиту, яка має безпосереднє відношення до рівня цін газу як у постачальників так і в покупців. Неможливо сумістити ці несумісні інтереси в рамках спільного володіння газотранспортною системою. Абсолютно очевидно, чиї інтереси стануть в такому випадку жертвою.
Віктор ПИНЗЕНИК підкреслює, що Україна має унікальну газотранспортну систему. „Цінність її не в трубі. Труб можна збудувати скільки завгодно, - зазначає економіст. - Унікальна цінність - в „акумуляторі” - газових сховищах, що акумулюють сезонний надлишок палива влітку, а взимку, коли споживання значно пеперевищує видобуток, „розряджається”, віддаючи надлишок”.
Другою унікальною цінністю української ГТС є її географічне розташування. Функцію акумулятора виконуюють сховища, розташовані поблизу споживачів (на заході України). Віддалені від споживача сховища не можуть виконувати цю функцію.
Для України газотранспортна система – це унікальний інструмент виходу на цивілізовані партнерські стосунки з Росією щодо газових питань, - наголошує Віктор ПИНЗЕНИК.

Останні коментарі:
Новий коментар
Ваше Ім'я:*
Тема:*
Коментар:*
CAPTCHA
Введіть слово з малюнка *:
* - обов'язкові поля

Архів новин
Для пошуку в архіві новин - оберіть
потрібну дату
 Листопад 2017 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3